Novosti

17.09.2020

Kia Motors želi postati vodeći brend električnih vozila

Kia predstavlja prvu fazu plana budućih modela – 7 novih isključivo električnih vozila do 2027. godine u različitim automobilskim razredima

Kia Motors Corporation je s razotkrivanjem prvih skica 7 budućih isključivo električnih modela ponudila uvid u svoju poslovnu strategiju globalnih električnih vozila (EV). Detalje Kijine strategije budućih električnih modela predstavio je predsjednik i direktor Kije, g. Ho Sung Song, i to na događaju u Kijinoj tvornici u južnokorejskom gradu Hwasung.

Potpuna ponuda električnih vozila Kiju će pozicionirati među vodeće EV brendove
Kia će zahvaljujući brzom prilagođavanju potražnji za električnim vozilima zauzeti vodeći položaj na globalnom tržištu. Brend će na globalnom tržištu ponuditi različita isključivo električna vozila, dok će pored toga biti i partner tvrtkama koje širom svijeta razvijaju infrastrukturu za punjenje.

Električni auti predstavljat će 25 % Kijine globalne prodaje do 2029. godine
“Kia je od 2011. godine, kada je predstavila prvo serijsko vozilo Ray EV, širom svijeta ukupno prodala više od 100.000 električnih vozila," rekao je direktor Song. "Od tada smo na globalnim tržištima predstavili različite električne modele i planove za osnaživanje ovog procesa u dolazećim godinama. S preusmjeravanjem fokusa našeg poslovanja na elektrifikaciju težimo ka tome da prodaja električnih vozila do 2029. predstavlja 25 posto naše ukupne prodaje.”

U skladu sa strategijom Plan S, koja je započeta početkom ove godine, brend do 2025. godine namjerava proširiti svoju gamu električnih vozila na 11 modela. U tom razdoblju Kijin je cilj dostići 20-postotni tržišni udio EV-ova u ukupnoj prodaji brenda na naprednim tržištima, kao što su npr. J. Koreja, Europa i Sjeverna Amerika. Do 2027. će na različitim tržištima lansirati 7 isključivo električnih vozila čije su skice upravo razotkrili.

Prvi isključivo električni model kodnog imena CV, koji stiže sredinom 2021., donosi Kijin novi dizajnerski pravac
Prvi od ovih modela - zasad nosi kodno ime CV – bit će predstavljen sredinom 2021. godine kao Kijin prvi isključivo električni auto namijenjen različitim regijama. Novi model ponudit će jednaku kvalitetu i atraktivan dizajn kao ostale Kije, dok će pored toga pružati visoke motorne performanse i izuzetne mogućnosti punjenja.

Kijina strategija Plan S – prelazak na elektrifikaciju
Početkom 2020. godine Kia Motors razotkrila je srednjoročnu i dugoročnu strategiju Plan S, koja predstavlja planove ovog brenda o prelasku na novi način poslovanja fokusiran na električna vozila i usluge mobilnosti. Kia se fokusirala na dostizanje vodećeg položaja na području EV-ova i to zahvaljujući lansiranju isključivo električnih modela i inovacija u proizvodnji, prodaji i uslugama.

Kia Motors doživljava veliku preobrazbu s ciljem ostvarenja Plana S. Model CV će s lansiranjem 2021. predstaviti novi dizajnerski pravac koji označava Kijin prelazak na poslovnu strategiju fokusiranu na električna vozila. Kijina nova dizajnerska filozofija slavi napredak, različitost i spajanje nespojivih elemenata.

Kia traži nove načine na području planiranja, razvoja i proizvodnje kako bi se što brže odazvala na različite potrebe kupaca već od faze planiranja novih modela. Kia će se na potrebe tržišta odazivati ponudom različitih tipova vozila, s modelima primjerenim za urbana središta, duga putovanja i vozilima sa sportskim performansama. Pored toga, Kia će s prilagodbom svoje nove E-GMP modularne platforme za EV-ove (Electric-Global Modular Platform) ponuditi vozila s prostranošću koja će biti jedna od najvećih u tom razredu.

Kia Motors također traži inovativne načine prodaje električnih vozila. Brend proučava različite načine pretplatničkih usluga za stranke, leasing baterije i mogućnosti najma, a tu je i nekoliko mogućnosti poslovanja sa starim baterijama.

Kia će širiti svoju infrastrukturu za punjenje širom svijeta
Pored toga Kia namjerava raširiti svoju poslijeprodajnu infrastrukturu za električna vozila. Kia do 2030. godine u Južnoj Koreji namjerava povećati broj mjesta za punjenje za električna vozila na 1.200. Na ostalim tržištima širom svijeta broj punionica će se povećati na 600, odn. na više od 2.000 do 2023. godine. Kia namjerava i razvijati programe školovanja za servisere električnih vozila.

Kia širenje mreže punionica vidi kao preduvjet za veću popularnost EV-ova tako da će i dalje unaprjeđivati svoju infrastrukturu za punjenje.

U Koreji će Kia jačati poslovne aktivnosti koje se izravno odnose na infrastrukturu za punjenje. Na početku će se to odnositi na postojeću mrežu prodajnih mjesta, zastupništava i servisnih centara s kojima Kia želi do 2030. godine postaviti oko 1.500 mjesta za punjenje. Pored toga će Hyundai Motor Group, čiji glavni dio predstavljaju sestrinske tvrtke Hyundai Motor i Kia Motors, do 2021. u gradskim središtima i uz 12 autocesta koje povezuju 8 državnih provincija, postaviti 120 ultra-brzih punionica.

Kia zajedno sa svojim zastupnicima širom Europe postavlja više od 2.400 punionica za električna vozila, a u Sjevernoj Americi oko 500. Kia namjerava širiti svoju infrastrukturu za punjenje u skladu s rastom prodaje.

Osim toga, Kia teži ka pružanju suvremene infrastrukture za punjenje zajedno sa strateškim partnerima, počevši s prošlogodišnjom strateškom investicijom u IONITY, europsku tvrtku specijaliziranu za brzo punjenje. Kia također traži partnere za infrastrukturu za punjenje u SAD-u i Kini kako bi pružala optimiziranu infrastrukturu prilagođenu svakom pojedinačnom tržištu, dok istovremeno jača suradnju na području razvoja novih tehnologija punjenja.

Kia želi dostići vodeći položaj na globalnom tržištu električnih vozila s aktivnom suradnjom s vladama i aktivnostima u ostalim komercijalnim partnerstvima. S novim start-up poduzećem Purple-M, osnovanim u srpnju ove godine, specijaliziranim za omogućavanje prilagođenih usluga e-mobilnosti s električnim vozilima Kia namjerava ojačati i suradnju s različitim vladinim organizacijama u širenju zajedničkih projekata na poljima kao što su prelazak na električni javni prijevoz i izgradnja infrastrukture za punjenje.

Kia. Prva u razvoju.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Obavještenje

Tehnologija Cookie-a omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više